Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Bettan - 13 december 2010 22:15

Alla pratar vi skit någon gång i livet,

en del mer och en del mindre.

Ibland om andra, ibland helt allmänt.


Jag tror det tillhör människans natur,

skitsnack är en del av det.

Det är inget man kommer undan.


Alltid är det någon som bryr sig

mer om andra, ditt & datten...

Istället för det som hör till

ens eget liv.


En del har inget liv,

så därför måste dem ta

del av andras.

På ett mindre trevligt sätt,

men så är det.

Dem människorna finns!


Jag är inget helgon,

jag pratar oxå skit!

Men jag står för det,

alltid.

Jag säger inget som jag

inte sen kan stå för.

När som kan någon ifrågasätta,

då måste man stå till svars..


Men alla har rätt att säga sina

åsikter och tankar.

Även att det inte alltid uppskattas.

Men man får säg dem!!


Det finns oxå skitsnack som sätter

en annan människa i ett tråkig sits.

Och det är när det kommer lögner med!

När någon säger att "den har sagt det och datt".


Men i själva värket är det bara en lögn.

En lögn någon har sagt bara för att ???

Ja, varför???

Och detta gör mig så satans förbannad!


För jag är i denna sitsen,

någon har dragit en lögn med mitt namn i.

Och jag blir så satans arg!!

Varför??


Det handlar om något som jag i själva

värket inte bryr mig om,

något som inte bekommer mig.

Något jag valt att välja bort.


Men fan så arg jag blir,

vem fan har rätt att dra en lögn med

mig inblandad??

DÄR är det som gör mig arg!!

Vem fan har rätt att ljuga med mitt

namn & mig som person inblandad??


Satan så trött jag blir.

Och sur, irriterad, förbannad...

Vet inte varför jag bryr mig så mycket,

men jag gör det.

DET STÖR MIG!!!

det stör mig!!!

"what do you want?"




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards