Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Bettan - 9 december 2010 22:30

Man har ju många gånger hört

reklam om att se på tv på datorn.

Många har PLAY.

Tv4 play, tv3 play, tv6 play...

Med mera...


Aldrig trodde jag detta var något

för min del..

Men idag är det jag som kollar

på tv6 play.

Och det tackar jag pappsen för.


Då jag missad min serie i Fredags,

Spartacus: Blood and Sand.

Kollar jag på den nu då det är

ett nytt avsnitt imon.

Perfekt!


Och jag som alltid tänkt dåligt om

alla tv play kanaler på datorn.

Nu har jag helt och hållet

ändrat mina åsiktr om detta!

DET ÄR JU TOPPEN   


Av Bettan - 9 december 2010 05:36

Bröjar en timme tidigare än

vanligt denna dag.

Då jag är på en inlärningsfas,

haha!

Friskar upp minnet på jobb.


Då jag nästa Torsdag ska sköta

en maskin på jobbet, ensam.

Redan nervös, haha!


Men det ska la gå bra,

finns ju dem & fråga om

det är något.


Julklapps köpen dem snurrar i huet,

tror jag vet vad jag ska köpa till alla.

Bara pengar som saknas,

får bli på nästa löning.


Saknar fortfarande pengar från F-kassan,

vilket skit ställe!!

Varför så lång tid??

Hade de jävlarna bara läst min andra

sjukskrivning RÄTT,

hade jag haft pengarna nu.

Något sur faktiskt!


Ingen mening och ringa dit iaf,

kön är ju så lång att man blir

gråhårig & förbannad, haha!

Dessutom går det inte snabbare..

Trevlig Torsdag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards