Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Godkänd ursäkt?!

Av Bettan - 8 december 2010 05:47

Klockan ringde 4 och meningen

var gymmet klockan 5.

Men NEJ,

jag kom inte iväg idag heller.

SUCK!


Har en släng av migrän.

Det är därför.

Är det en godkänd ursäkt?!


Jag vet inte de ja..

Visst har jag tabletter,

men de tar ca en timme innan

full effekt.

Och sen så är man mör när

migränen är på besök.

Eller iaf jag..

Och att ta i och studsa runt,

nej de är inge bra för hjärnan.

Det känns tungt!


Men fan,

visst hade jag kunnat bita ihop

och köra dit.

Men nej,

jag sov så klart en timma till.

FAN så sur jag blir!


Får se om jag gör med försök

denna vecka för att komma iväg..

Annars siktar jag på nästa!


Jag vill ha energin som jag hade innan

jag blev sjuk..

Tycka det är kul och köra dit.

Nu tycker jag de kännas skit

och känner mig inte motiverad för

fem öre.

Varför?!


Va fan har min motivation tagit vägen?!

Försvann den med lungvätskan!?

Man kan ju fan undra..   


Jag blir så trött på mig själv iaf,

bläääää!!


Trevlig Onsdag!

"just the way you are"

 
 
Ingen bild

fija

8 december 2010 09:39

Efter sommaren kommer jag flytta "hem" ett halvår.. då kan vi ju träna ihop, kanske blir enklare då :)
Kram på dig vännen min!

 
Ingen bild

Martina

8 december 2010 19:57

Betty! Du är ju så superduktig! Sänk kraven och pressen på dig själv nu :) Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards