Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Vår katalog.

Av Bettan - 28 december 2010 19:55

Halens vår katalog kom idag.

Ojoj, så mycket fint!


Klänningar, tunikor, jeans...

Ja jisses!

Så roligt att titta.

Hehe!


Kan inte köpa bara för att

det är fint.

Fan min gardrob är full!

Och inte använder jag allt där.

Men jag har de iaf, haha!


Då man är en frilufts människa,

så att säga.

Blir det inte mycket kjolar,

klänningar lr leggings..

Passar inte in i mitt hundliv,

tyvärr faktiskt.


Då jag trivs i klänning,

nu när man äntligen kan

använda det..

Men ofta blir det då inte.

Jag är ju ingen människa

som går på fest heller.

Så fin klätt blir det sällan,

mycket sällan..


Men jag är nöjd ändå.


Bara känslan av att bläddra

i en klädeskatalog och VETA

att jag KAN köpa vilka kläder

som HELST.

ALLT finns nu mera i min storlek.

Den känslan är sjuk och härlig

på samma gång..

Helt obeskrivlig.

Den gör mig lycklig,

den gör mig glad.


Min stor stora önskan och dröm,

har ju blivit sann.

Jag har blivit smal.

Jag kan köpa vad jag vill

i klädesväg..


Sen att min hjärna inte hängt med,

det tar jag med tiden.

För jag känner mig inte smal,

jag ser inte mig som smal.

Jag kan inte se det,

jag får inte i de i hjärnan.

Och allt mitt tragglande med

mig själv gör mig förvirrad..


Men allt tar sin tid. 


Vår katalogerna från alla klädes företag

kommer ju dimpa ner i postlådan nu,

en efter en..

Jag kommer kolla i dem med MYCKET

glädje och lycka!

Även att jag inte kommer handla,

så vet jag att jag iaf KAN!


Livet är så satans fint!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards