Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under december 2010

Av Bettan - 4 december 2010 20:10

Någon gång kommer du bli tvingad till ett val.

Ett val som inte är lätt

och kanske inte heller rätt.

Men välja,

det Måste du!


Den som tvingar dig till valet

kommer oxå känna smärta.

Inte är det lätt

eller kanske inte rätt..

Men ditt val måste du göra!

Av Bettan - 1 december 2010 21:02

       


Har haft en toppen mysig dag med Martina & Thea.

Mycket prat & skratt kombinerat med god mat & fika.


 


Mysfaktorn fortsatte även hemma,

då jag och Stefan bakade lussekatter

och åkte pulka efter Bill & Egon.

KUL!!!

Jag skrattade mest hela tiden, haha!

Jag åkte och Stefan han sprang med

vildarna..

Synd ingen var med och filmade, hehe!


    


HALV FEM BÖRJAR jag jobba imon,

så det är dags att sova.

Det är nu man ångrar sig,

men vad gör man inte för arbetskamraterna?!

Lovade att ställa upp på en avdelning jag vatt innan,

då både två som har att är borta en Torsdag.

Så imon är det jag som är med och ska

lära upp mig igen, friska upp minnet!


God Natt!

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards