Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Bettan - 1 november 2011 20:25

Har haft så obehagligt mycket migrän nu på senaste.

Jag hatar det.

Det är förjävligt.

Det är orättvist.


Ibland hjälper tabletterna bra,

ibland inte.

Men vad spelar det för roll egentligen?!


Då migränen den återkommer..

Om inte samma dag,

så en annan.


Jag hatar det.


Och nu, nu sitter jag är påväg att bli förkyld.

FAN!

Det bara flög på mig på jobb,

täppt i näsan, ont i bihålorna,

näsan rann & en svullen hals

 

Jag orkar inte bli mera sjuk.

Det går fan inte.

Inte nog med att det tär på mig

psykiskt och fysiskt.

Min lön blir drabbad.

Jag har fan inte råd att

vara hemma.

Karensdagar märks.

 

Är de inte de ena så är det

fan det andra..

I förrgår krabbade magen igen.

Ont.

Och det var blod.

Blod är inte bra.

Nåt är fel.

Ska helvetet börja igen?!


Jag orkar inte.

Jisses så gnälligt detta blev.

Men så är det ibland.


Vet egentligen inte varför

jag skriver längre...

Det är inte kul.

Jag har inte tid.


Men ändå tar jag inte

bort bloggen.

Vad är de för fel på mig?!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards