Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Bettan - 20 november 2011 19:15

...det är ta mig fan jag.

Dagen har bara gått framåt,

medans jag gått bakåt?!

 

Sov till lite innan elva.

Tur Lennart fanns som

väckte mig med sitt skall.

 

Givetvis var jag vaken innan,

vid 7tiden var det mat och rastning

av dogsen.

Men efter detta kröp vi ner igen.

 

Och det är piss att sova så länge,

nu när dagarna är så korta.

Och mörkret smyger sig på

redan vid halv 4.

usch, hata!!!


Natten var allt annat än bra,

vaknat stup i ett.

Antingen svettas som en gris,

eller frösit som en....

(kommer inte på nåt djur)

 

Hela dagen känns som om jag

gått i dvala.

Allt har gått i snigel fart.

 

Blitt två korta rundor med hundarna iaf.

Tar igen det när jag är bra igen.

Alltid så dåligt samvete när jag inte

orkar lr kan rasta dem tillräckligt.

 

Jag är helt i chock att mitt tålamod

klarade av att göra de jag oxå gjort idag.

TAGIT JULKORT PÅ HUNDARNA.

 

 Förra årets julkort!  

Det krävs verkligen ett viss sorts

tålamod, hehe!
Men fan så duktiga dem var.

Det gick sååå bra.

Jag blir så stolt över dem, hehe!
Och över mig själv,

som klarade detta utan att bli sur.


Nu ska jag slänga mig i soffan och

inte röra mig en millimeter förrens

sängen den kallar...

Och FAN så GLAD jag är att vi är

LEDIGA imon.

Kan inte beskriva detta!!!


Hoppas på att vakna på ett bättre humör,

må bättre än idag och få en hel del gjort.

Hoppas hoppas hoppas iaf på detta...


Trevlig Söndags Kvälls På Er!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards