Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Bettan - 8 november 2011 18:42

När jag blev sjuk med magen,

när tarmarna började krångla.

Blev det så klart en hel del

undersökningar av tarmen.


Det var verkligen ingen rolig

upplevelse..

Inget jag önskar någon annan

att de ska behöva göra.


Första gången var klart den värsta,

helt ovetande om hur de skulle vara.

Smärta? Tid? Pinsamt? Jobbigt?


Det som gjorde mig lättad inför

andra gången de var dags..

Var att jag visste att det INTE

gjorde ont.

Ingen smärta.

Det var huvudsaken!


Sen att det så klart är en jävligt

jobbig undersökning med mycket

obehag, det är det.

Men det gjorde iaf inte ont.


Tredje och fjärde gången de

var dags kändes det som

skit samma lixom.

Man vänjer sig.

Man har inget val!


Idag där emot har jag varit

på gynundersökning.

Och det är något jag aldrig

kommer vänja mig vid!

 

Fy fan vad det är hemskt.

Jag hatar det.

Där snacka vi obehag gånger

tio tusen jämnfört med en

slang i röven..

 

Jag vet inte varför.

Men jag ogillar det så skarpt.

Det är så fruktansvärt hemskt

med ett främmande ansikte i skrevet.

Usch!!

 

Värst av allt är att jag måste boka en

ny tid nu snart för att ta cell prov.

BLÄ!

 

Men sist jag gjorde de var det iaf en kvinna.

Dagens ansikte i skrevet var en man...

 

Hur kan män utbilda sig till detta??

Varför??

Helt jävla obegripligt för mig.

 

Men men, det är så klart tur dem finns.

Läkare inom alla områden.

Dem är ett måste i vårt samhälle.

Så man ska väl kanske vara tacksam?!

Eller!?

 

haha! haha!

Av Bettan - 8 november 2011 07:23

Ohh my good vad sorgligt att vakna upp

till ännu en grå och trist dag...

Ogillar hösten.

Iaf såna här dagar.

Inte alls kul.

Hellre Kyla & Sol!


Feberfri idag och lite piggare

än gårdagen..

Det gillar vi iaf!


En timme i soffan sen blir det

ett besök på sjukhuset.

Jobbigt men sant, usch!!


Trevlig Tisdag?!......


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards