Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Bettan - 7 november 2011 15:45


   


Snyggaste militären med snyggaste tjänstehunden,

dem passar ihop som handen i handsken!


      


Gårdagens utställning gick mycket bra.

Vi är grymt glada och nöjda med Bodil.

Exellent med CK och placerad tredje bästa tik med reserv cert

  


     


Bodil med bästa vännen Steffie.

De härjar mer än gärna med varandra.


    


Bill gosar i valprummet,

han sover mer än gärna i sängen.


  


Trots valparna är snart 11 månader,

suttar dem gärna på gose-krokedilen.


  


Lenni The King


   


Busige Bosse Bäver, hehe!

Härliga smeknamn vi har på våra hundar 

 


     


Tripp, Trapp & Trull

  

Av Bettan - 7 november 2011 15:00

Feeling like shit again.


Feber, halsont och allämänt hängig.

Lätt mitt eget fel dessutom.


Jag borde kanske inte åkt iväg igår?!

Men när man vart feber fri sen i Fredags,

tyckte jag de vekade lugnt.

Jag menar att man är snorig kan man ju

leva med och lämna huset för?!


Och hade inte utställningen igår varit

inomhus hade jag aldrig åkt.


Men de hjälpte inte.

Inomhus lr utomhus.

För dålig blev jag ändå.


När jag kom hem sov jag

ifrån 17.00 till 20.30

Uppe en timme där emellan och

åt lite granna middag..

Gick sedan och la mig vid 21.30 igen.


Mådde skit skumt.

Kallsvettades och mådde illa.

Helt jävla matt och kräkfärdig.

Det var en obehaglig känsla.


Det enda som hjälpte var lixom att sova.

Då kändes det bra,

inget obehag.


Febern var tillbaka igår kväll

och även imorse.

Det fick bli att stanna hemma.

Suck.


Och jag vet hur snacket på jobbet går.

Jag vet hur dem pratar om andra när

folk är hemma...

Varför skulle jag vara annorlunda?!

Nej det är jag inte.


Men jag orkar inte bry mig.

Jag mår skit.

Och med feber/infektion i kroppen

ska man inte jobba.

Det säger sig själv!


Hälsan går ju först!

Att jag blir fattig de får

jag leva med, ordnar sig

när vi kommer dit.

 

Nu vill jag bara bli frisk!

Må bra och slippa ha ont i kroppen.

Slippa känna mig matt & lealös.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards