Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Bettan - 3 november 2011 08:04

Skulle just nu kalla mig liten och ynklig.

Förkyld och mår skit.

Kan inte andas!

Knappt svälja.

Inget smakar gott lr nåt överhuvudtaget.


Inte nog med att man mår skit på detta vis.

Så skriker mitt psyke efter hjälp.

Det plågar mig..

På många sätt.

 

Jag kommer få en lön som är så pass dålig,

precis innan jul med.

Kul. NEJ!

Det är sjukt, så orrättvist.

 

Va fan ska jag bli sjuk på sjuk på sjuk,

varför varför varför?!

 

Inte fan ska man gnälla,

finns dem som har det

tio gånger värre..

JAG VET!

 

Denna årstiden plågar ju en oxå.

Aldrig förr har jag känt mig så

nere pga att vi går in i höst/vinter.

Aldrig.


Det är mörkt hela tiden.

Blött, trist och tråkigt.

USCH!


Verkligen synd man inte är

mångmiljonär och kunde åkt

utomlands Oktober-April...

Bara slappat och legat på stranden

någonstans där det är varmt med sol.

Ojoj, vilken härlig dröm   

Positivt är man kan ligga på soffan med gott samvete,

eller det har jag egentligen inte heller...

Men jag orkar inte göra något annat.


Den 19 oktober fick jag House säsong 6,

tyvärr är den redan slut.

Tog mig inte många dagar att kolla på...

Redan satt bevakning på säsong 7-8!

Men är rädd att de tar tid innan dem kommer.

 

Igår började jag från början och kolla på Bones.

Har säsong 1-2 här hemma.

Börjar med dem...

Och där vet jag att de finns ända tills

säsong 6 ute att köpa.

Så jag har att göra att tag känner jag..


Jobbiga med mig och tvserier är att jag

fan blir beroende...

TIll slut gör jag inget annat än kollar på detta,

HAHA!

Farligt.

Men nu så länge jag är sjuk är det okej!

Nu plocka ihop mina bästa vänner,

nässprayet och näsdukarna.

För att slänga mig i soffan på Obestämd tid.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards