Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Bettan - 17 november 2011 06:00

Fredags känslan börja smyga sig på,

det känns toppen  


Trots almenackan visar bara Torsdag.

Så ÄR det Fredag idag, min själ!


Inte nog med att det ÄR Fredag idag,

vi kör oxå låååång ledigt i helgen.

MYS!!!


Företaget stänger Fredag & Måndag pga

reperations arbete och dylikt.

Jo man tackar jag..

Ledigt tackar man ju ALDRIG nej till.


Ser fram emot dessa lediga dagar,

ska bli så härligt!

Synd är bara att jag har redan

"planerat" så möt jag ska hinna

med att göra och inte göra..

OJOJ!

Inte bra alls..

Jag försöker ju lära mig själv

att INTE planera så mycket.

DÅ det aldrig blir som man

tänkt sig ändå i slut ändan.

 

Men men vi får göra det bästa

utav dagarna...

Ta en dag i taget.

 

Bara att få vara ledig är ju guldvärt!!

Sen om de blir att jag inte göra nåt

alls som jag tänkt, skit samma. HAHA!


Igår var jag på bio.

Ensam.

Haha!

Eler nej det var ju

så klart annat folk

i salongen med.

Men jag gick dit själv,

satt själv.


Inte jääätte kul.

Men bio är ingen

social aktivitet precis.

Man kan ju ändå inte prata.


Jobbigast var dock halv timmen

innan filmen.

Den var låååååång.

DÅ hade det behövts sällskap!


Filmen i sig var BRA.

Som jag redan visste.

Jag menar de kunde inte

misslyckas nu med Twilight.


Breaking dawn part 1

var filmen jag såg..

Ljuvlig!!!


Nu inväntar jag part 2.

När kan den tänkas komma tro??

Trevlig Torsdag ("FREDAG")!!


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards