Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Bettan - 13 november 2011 21:09

Bilder som är vackra för mig behöver så klart

inte vara det i någon annans ögon.

Men det som fastnar på min hornhinna,

det som jag vill föreviga,

det är jag snabb med att ta kort på.

SÅ Klart!


Ofta blir det med mobilen,

kameran där är Bra.

Det var ett krav när jag

fick ny mobil av mannen min.

Bra kamera!


Dem blir dock inte bra här på

bloggen när man ska lägga in

dem i normal storlek?!

 

Varför vet jag inte.

Är väl nåt med upplösningen?!

Ingen aning, kan inget sånt.

 

Så de får bli små bilder,

men så klart går de ju

att klicka upp dem större.

DÅ är dem bra!

 

Haha, ja jisses.

Lustigt men så är det...

 

     

Tre vackra grabbar på promenad ute vid Elleholms badplats.


    

Lennart min appotör!!

Han tog vedträet hemma när vi gick den dagen,

och bar det HELA rundan.

Så jävla go.


  

Försökte mig på att lära Lennart bära in posten.

HAHA!

Inte lika kul som pinnar.

Då han masakrerade mitt paket en aning på vägen in,

han trodde väl de var en leksak, hihi!

Tur det inte var en tidning iaf..


    

VACKRA BOSSE!

Så otroligt snygg på dessa bilder ju.

Här på utställningen i Åstorp igår.

Han följer ju med som maskot,

och han är lika duktig som snygg,

Så Klart!



Bodil fick exellent igår på utställningen,

men mer blev det inte.

Men vi är så nöjda med detta!


Exellent är huvudsaken,

allt över det är bara ett

Stort Plus!


Dessutom kan det ju inte alltid

gå lika bra som i Växjö.

Men den dagen kommer

vi inte glömma,

den kommer vi leva på länge.

En stunds soffhäng nu innan läggdags.

Imon kör vi fullt ös igen i en ny vecka...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards