Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Bettan - 8 augusti 2012 22:23

Vilken ljuvlig kväll.

Tiden den bara försvann.

Och våra munnar de gick ett i ett..

Vilken glädje och vilken känsla.


Att bara prata, prata & prata.

Om allt och inget och lite till...

Så jävla härligt med vänner

som förgyller ens kvällar på detta sätt,

med prat och gott fika ;)


Tack Sofie! <3




Av Bettan - 8 augusti 2012 18:38


...som går som katten kring het gröt.

Av Bettan - 8 augusti 2012 09:32


 

En god frukost ;)

Dock synd den inte innehåller en bedövningsspruta.

För den värken jag har i ryggraden,

mitt mellan skulderbladen idag.

FY FAN!

Inte att leka med, inte alls.

Vet inte om jag ska sitta, ligga eller stå...


Och ja, jag får väl skylla mig själv.

Absolut.

Jag kunde bett om hjälp.

Men ärligt!!!

Vem ber sina vänner om hjälp med att stapla och bära ved???

VEM???

Och även om jag bett om hjälp och fått hjälp.

Hade de aldrig gått att vara två stycken i "min"

lilla lilla vedbod.


Och nej ensam är inte varken stark eller stort,

men jag gör så gott jag kan.

Jag ber inte om hjälp.

Även om jag vet att jag får hjälp när jag behöver...

Men det är bara sådan jag är,

något störd och skadad, haha! :)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards