Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Bettan - 15 augusti 2012 22:15

Alla gillar vi olika.

Olika saker, intressen, maträtter

ja allt..

Och olika är sjukt bra.

För jävla nice, faktiskt!


Min lycka idag är kvällen,

mina nya tatueringar.

Jag är så sjukt jävla nöjd

och glad över dem!!

Detta är glädje för mig.


Saker som gör mig glad,

kan vara svåra att förstå

för andra.

Det köper jag helt och hållet.

Då olika är Bra, mycket bra!


Saker som någon annan kan bli

glad för kan vara svåra för mig

att förstå...

Och det accepterar jag.

Jag accepterar att alla gillar olika,

och jag ifrågasätter inget.

Oftast inte ;)






Av Bettan - 15 augusti 2012 11:15

Vet inte om det är för att solen den skiner idag,

eller om det är för att jag verkligen ska göra

något jag tycker om idag..


Men jag vaknade med en bra känsla i kroppen,

eller iaf inte alls lika deppig och nere som igår.

Gårdagen var som en jävla dimma,

en dag jag bara vill radera ur mitt liv.


Solen den gör ju verkligen sitt.

Att man kan bli så glad & harmonisk

av den där stora gula :)

Och att göra något man tycker om,

ja det är få fan en höjdpunkt i sig.

Helt klart.


Men alla dagar kan väl inte va kul?

Eller kan dem de?

Ska man behöva roa sig varje dag

för att må bra?

Eller gäller de bara att göra sådant

man tycker om hela dagarna?

Hmmm, jävla dilemma....


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards