Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Bettan - 11 augusti 2012 21:50


                 

Tack Mallan för sällskapet idag,

otroligt trevligt <3 

Av Bettan - 11 augusti 2012 08:45

En av årets stora höjdpunkter för

oss hund-nördar är nu i helgen.

Stor nationell hundutställning i

Ronneby Brunnspark.


Mycket folk, många hundar,

och ett helt torg av hund saker

att shoppa loss i ;)


För oss med Labradorer kan man ställa

ut båda dagarna OM man vill.

Men det är bara så att idag är det en

liten INofficiell labbe utställning,

som Labrador Blekinge annordnar varje år.

En ring och plats lånas av Brunnsparken.

Men det är IMORGON den stora och

viktiga utställningen är för oss, egentligen.


Jag brukar ställa båda dagarna, i vanliga fall.

Och se dagens lilla utställning som en träning

inför den stora dagen efter.

Men efter förra årets fiasko med FUSK och

annat fullt spel, kommer det Inte ske igen.


MEN, jag håller på nu för att göra mig klar

och åka till Ronneby idag iaf.

Idag blir de rent nöje!

Gå och titta runt, shoppa det jag ska,

(så man slipper det imon med all packning)

bara vara och riktigt slappna av där.

Då inte går att göra när man ställer ut,

iaf inte jag och mina nerver :)


Givetvis blir jag inte ensam i bilen,

Mallan hon ska följa med mig.

Vilket kommer bli hur trevligt som helst!

Vad mer kan man begära?

Umgås med en vän och vara på hundutställning,

det finns de fan inte mycket som slår!






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards