Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Bettan - 1 oktober 2009 21:30

Jaha då har min gym kariärr börjat idag,

nice!
Känns som om jag har både spagetti ben och armar,

haha!


Har två gratis gånger till som jag ska utnyttja,

sen är det att bestäma mig för om jag ska gå där lr inte.

Men intrycket idag blev bra.

Det var nice!


Gym ska jag ju gå på,

där är det inget snack om saken lixom!..


Ska bli kul och se imon bitti hur man känner sig,

haha!

Kan väl knappt röra mig antar jag..

Helt jävla otränad som man är!

Fan pinsamt ju,

men men så blir det.

Bättre sent än aldrig att ta tag i att Flört


På Onsdag är det jag som kör Peppan till Vesslarp igen,

då är det operation som gäller.

Korsbandet.

rätt lr fel?

bra lr dåligt?

Vi har sagt hela tiden att detta var sista chansen,

sista utvägen var operation.

Och så får det bli nu.

Hon är så pigg och glad annars,

enda är hennes korsband som gör henne lite halt.

Nackdelen med operationen är hennes ålder 12½ år.

Men hon har fixat så möt annat genom åren,

det här kommer hon oxå fixa,

galant kommer det gå.

Sen blir det simmning 1 gång i veckan igen,

som förr i tiden när de andra korsbandet gick av.

Det kommer hon gilla,

bada asså.

Simma och ha det gott i poolen!

Känslan när man ser hennes glädje över att få bada är otroligt stark.

Så underbart att se.

 

Klart det är en risk att söva henne,

men det är en risk för varje hund.

Åldern spelar ingen roll där,

inte heller är det riskfritt att söva en människa.

Det är sådant man vet,

och en risk man får ta.

 

Så mycket tankar och känslor just nu.

 

"under ytan finns det skratt och gråt"



Av Bettan - 1 oktober 2009 06:12

Hösten den knackar på dörren,

alla vackra färger på löven har börjat komma..

Det blåser något mera och regnet här i luften hela tiden känns det som.

Regnet är det negativa med hösten,

men oxå det enda negativa..

Jag är lätt en höst och vinter människa!

Gillar denna härliga årstid,

och jag vet jag är rätt ensam om det Tungan ute


Men varför vara som alla andra?

Det finns redan för många..

Många som gör som alla andra,

har inga egna åsikter lr klädstilar..

Patetiskt!

Va dig själv för fan!...

Hur svårt kan det vara?

 

"hoppet är det sista som överger dig.."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards