Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Bettan - 12 oktober 2009 21:12

  


Det blev en ny dammsugare till slut ändå.

Inte för den andra var kass,

vi byte ju typ allt som gick att byta.

Men den gammla tar vi till övervåningen.

Och denna nya nedervåningen.

I och med jag dammsugar så mycket och huset vårt är stort

vill jag ha en uppe och en nere.

Orka med att bära en upp och ner hela tiden,

nej tack!


Grejat även denna kväll uppe i dem rummen som ska tömmas,

imon ska jag göra det klart.

Så jävla skönt kommer det att bli.

I och med de var en hel del saker där,

får man ta lite då och lite då.

Allt på en gång hade jag aldrig pallat.


När jag sedan är klar där uppe ska bastun tömmas,

jobbigt!

Bastun har varit vår klä kammaren så länge vi bott här,

det vill säga 2½ år.

Men nu är de slut med det,

sovrummet är klart.

Gardroberna är på plats och nu ska dem fyllas.

Fyllas och fyllas,

det ska i alla fall in kläder jag anväder i dem.

Inte så mycket med andra ord.

Ska rensa och slänga dem mesta kläderna som är stora,

varför spara?

Jag har då aldrig planerat och bli överviktig igen,

ALDRIG!...


Så vi får se hur mycket kläder det blir över helt enkelt.

Just nu använder jag dem sista kläderna av mina egna,

alltså jag har inte köpt nåt nytt.

Utan dem jeansen och tröjorna jag använder nu,

hade jag senast när jag var 17 år.

(Jag hade sparat ca 4 par jeans,

i hopp om att gå ner i vikt igen.

Och nu är jag där.)

17 år!!!!

Lääääääänge sen.

Så lääääääänge sen är det jag hade den storleken jag har idag.

Men mindre ska storlekarna bli,

ohhh ja! Flört


Dags att väga mig imon tror jag nog,

var ett tag sen.

Vi hoppas ju så klart på ner gång Skrattande

Även att de inte går lika snabbt längre,

så går jag ju i alla fall ner.

Vilket är ljuvligt!

De som är meningen oxå ju,

haha!

Där av operationen Tungan ute


Nahe sova kanske!?

Förmiddag denna vecka ju som jag skrev imorse,

jobbigt och stiga upp tidigare än vanligt.

Men fan så skönt att gå hem tidigare!!!! Flört

FM lr EM spelar mig ingen roll,

vilket som är ju nice!..


"gör ett klokt val"

Fm.

Av Bettan - 12 oktober 2009 05:32

Förmiddags skift var det dags för denna veckan,

06.30 till 14.51

Nice!


Igår fick jag en hel del gjort på övervåningen i de rummen som vi haft som förvaring.

Shit vad grejer jag har!

Speciellt gardiner, haha!

Nästan pinsamt mycket Flört

Lika så sängkläder..

Men det är härligt!

Härligt att ha mycket & välja emellan Skrattande


Innan denna veckan är slut ska det vara upp städat i de där två rummen,

allt ska vara snyggt ner packat här och där.

Och förhoppningsvis kommer tvrummet vara klart.

Snickarjävlen kom inte igår,

men denna veckan måste han komma..

För nu ska det banne mig bli klart Glad


Nahe dags att äta något,

innan det är dags för arbetet.


Have a nice day!


"I miss you like the desert miss the rain"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards