Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Bettan - 8 oktober 2009 18:40

ÄNTLIGEN,

ska jag få gå på bröllop.

Något jag har väntat på länge.

Ser verkligen fram emot detta,

speciellt nu när man gått ner i vikt

och kan köpa sig en snygg klänning.

NICE!

5 Januari är det dags!

Måste se till att jag är ledig den dagen ifrån jobb,

ska fixa det på Måndag de första jag gör Flört


Vännerna som ska gifta sig har jag oxå väntat länge på,

i si sådär 4 år.

Trodde nämligen det skulle bli frieri på hennes 20 års fest.

Men nej..

Men detta var väntat,

bröllop mellan Emilie och Peter.

Dem är som gjorda för varandra!


Ska se till att gå ner X antal kilo tills det är dags,

härligt att han något att se fram emot Skrattande


Grattis mina vänner <3

Av Bettan - 8 oktober 2009 14:38

Shit har ju glömt en väldigt viktig sak idag,

Bror min han fyller ju år idag!

28 år den lille skiten Flört

Grattis brorsan!!!

 

Skulle blitt kalas idag,

men nej inte nu när jag är sjuk.

Blev även dit bjuden imon på lite fest och food.

Men även detta får jag tacka nej till.

 

Måste bli frisk nu.

Hatar att vara förkyld,

och smitta andra det är det sista jag vill.

 

Grattis igen storebror Skrattande

är du riktigt snäll kommer jag med paket nästa vecka,

hihi!

Av Bettan - 8 oktober 2009 14:32

Sitter hemma hos mamms och papps,

tar hand om Peppan.

Vilket jag gör mer än gärna.

Pappsen är och jobbar och mammsen skulle lite ärrenden i stan.

Så min nerbäddada eftermiddag fick jag ta en pause ifrån.

Men jag har hela kvällen på mig att vila.

Ett par panodil och febern håller sig i schack under tiden jag är här.


Sitter och kollar bilder på papps dator,

måste lägga ut denna bilden.

Den är tagen i April i år,

den är på Peppan så klart.

En bild som visar att hon

verkligen är en fågelhund.

Då hon dödade denna duvan,

haha, tokiga gammla hund hon!

12 år men pigg som en 1åring, då.


  

Rör inte min duva!!! *morr*

Av Bettan - 8 oktober 2009 12:58

förkyld, ont i halsen och feber

mår skit med andra ord.

det blir att ligga nerbäddad idag..

usch och fy!


Peppan klarade operationen igår,

satan vad skönt.

Ju längre tiden gick och ingen ringde till mig,

desstå gladare och hoppet ökade.

Nu är operationen avklarade,

men nu är det den långe vägen tillbaka...

Än känns allt som berg och dalbana.

rätt lr fel?

bra lr dåligt?


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards