Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Bettan - 23 oktober 2009 23:04

TIDEN LÄKER INTE ALLA SÅR...75år skulle min älskade Farfar blivit idag om han levt.. Stor fest skulle vi haft, det är jag säker på.Men jag fick fira han på annat sätt tyvärr.. Vita fina liljor står nu vid hans grav och ett ljus lyser i höst mörkret. Snart 8 år sedan han lämnde oss me blödande hjärtan, 8 år av sorg och smärta..Saknar han mer och mer, och jag vet att tiden läker Inte alla sår..

Av Bettan - 23 oktober 2009 06:40

Jag brukar inte ha helg längtat så här mycket som jag har nu,

vet inte vad det är.

Men helg det är ju för jävla nice!

Kanske längtar jag mer för jag vill så gärna

ha tvrummet klart, och allt annat runt om..

I helgen ska det bli.

Det enda som fattas är inredningen,

måste ha lite hjälp med att bära upp soffan och så.

Men det ska vi fixa nu i helgen.

Söndag får de nog bli.


För imon Lördag ska vi på kurs med Egon,

träna spår i Långasjön.

Trevligt!

Hoppas på fint väder imon nu bara.


Imon kväll blir det bowling och sedan middag på Terassen,

mums!


Nahe dags för en torr smörgås sedan köra och jobba,

det sista denna veckan...

Weeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


Have a nice day!


"Is it true?

Is it over?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards