Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Bettan - 11 oktober 2009 10:46

Söndag och regn.

Fan vad sur man blir när man vaknar och ser detta.

Hatar regn.

Mest för hundarnas skull,

inte ens dem gillar att vara ute då.

Inte heller jag för att ta dem på en sväng,

lr Stefan nu när jag är sjuk.

USCH!!!!


Måste säg halsen känns bättre idag,

fortfarande ont men bättre.

Kåvepeninen hjälper nog är min tanke.

Synd den inte hjälper mot förkylning bara.

Så de får bli att pallra sig till jobbet imon.

Där är det såna delade meningar,

blir så trött på det stället emellanåt.


Är man sjuk ringer dem och frågar när man kommer tillbaka,

går man dit förkyld gnäller dem på en där.

Va fan ska man göra?

När fan är dem nöjda?

Dem har sina förutfattade meningar och fördomar om en,

vilket dem inte borde ha.

För dem vet inte ett skit,

är bara en själv som vet hur man mår och känner.


Men i och med mitt skift arbete nu vill jag gå dit,

var ju så glad för att börja jobba skift lixom.

Vilket jag fortfarande är!

Kan dock bara tänka mig hur det pratats nu när jag blev sjuk

"så roligt tyckte hon de var att jobba skift"

"hon har redan tröttnat på skift arbetet"

Yttrar nån ett jävla ord,

får jag ett raseri utbrott!


Det jobbigaste med att vara förkyld och gå till jobb är mitt näsblod.

Jag får näsblod hur lätt som helst nu,

det kommer när man minst anar.

Jag behöver inte ens petat PÅ nästan,

det bara kommer ändå.

Vilket är sjukt jobbigt!

Speciellt när jag jobbar med de jag jobbar.

Det blir att vara förberedd med papper i fickorna.


Idag var det sagt att snickarjävlen Tungan ute

skulle komma och fixa de sista listerna på övervåningen.

Hoppas det blir så!

Så jag kan ta tag i allt nu i veckan,

som jag skulle gjort nu i helgen.


I eftermiddag ska jag köra till Bror min,

gratulera han.

Alltid lika kul att köpa presenter te han Flört


Nahe lite frukost på detta,

sen får vi se vad det blir av dagen.


Trevlig Söndag!


"the story is not open"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards