Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Bettan - 3 oktober 2009 22:41

Alla som känner mig väl vet att jag har Inget tålamod,

min stubin är Väldigt kort.

Kan bli arg för minsta lilla skit sak.

Detta är min negativa sida,

men sån är jag lixom! Skrattande


Så att skruva ihop möbler är inte min grej.

Saker som inte passar,

och antagligen fattar jag inte monteringsanvisningarna.

Men idag, nu ikväll blev jag riktigt stolt över mig själv Flört


Jag har satt ihop två Malm sängbord,

helt ensam. Nästan iaf.

Stefan hjälpte mig när jag fick mina två utbrott,

haha!

Och det var inte så allvarligt,

för jag gjorde i alla fall klart det.

Jag överlät inte det på Stefan.

Nej nej,

jag fixade ihop båda.

Hängde upp mig på samma sak på båda två oxå,

blev något förbannad och drog svordomar som inte är av denna värld.

Vad mycket fula ord man kan egentligen Förvånad


Men jag gav i alla fall inte upp som det brukar bli.

Eller egentligen brukar jag inte göra sådana här saker,

i och med mitt tålamod.

Men ikväll kände jag att jag oxå ville hjälpa till.

Stefan han fixade ju upp fönsterbrädorna,

och sitta och titta på är inget skoj.

Så jag hittade jobb till mig själv där..


Sovrummet är klart för invigning ikväll i alla fall,

Satan så snyggt det är oxå!

Helt out standing! Skrattande

Blir så glad bara jag kollar in där ju..

Lägger antagligen in bild imon, hehe!


Det enda som saknas där nu är

en gardrob till, en byrå, blommor och eluttag.

Men det kommer, de kommer Tungan ute


Väntat på detta sovrummet nu i typ 2½ år,

och äntligen är det klart!

Weeeeiiiiiiiiiiiiiiiii!

Men vi har ju gjort så möt annat emellan lixom,

blir ju så.

Men hus så har man alltid att göra.


Nästa vecka ska tvrummet blir klart.

Sen är det dags för hallen här nere,

ohhh vad skoj de ska bli att kolla på tapeter igen.

Finns så mycket fint Flört


Ja jisses vilken skriv energi jag har nu då,

lustigt men sant.

Men nu är det dags att sova,

ska upp vid 6tiden imon.

Iväg och MH testa Bill,

spänd inför detta!!! Cool


"I wanna rock the night away"

Av Bettan - 3 oktober 2009 14:59

Min shopping runda är slut,

haha!

Vädret är ju som gjort för shopping,

men denna gången blev de bara saker jag skulle ha.

Inget onödigt alls,

men ändå dyrt Obestämd


Ljus och miljö,

asså vilken jävla affär!

På ett positivt och negativt sätt.

DYRT, negativt.

MYCKET LAMPOR, positivt?

Haha, inte för min del!

Jag som lider av beslutsångest,

oh my good!

Sååååå mycket lampor att välja mellan,

haha!

Men samtidigt,

rätt så lätt.

För nåt överdrivet dyrt köper då inte jag.

Blev en stor plafond taklamp,

375kr.

Dyrt? billigt? lagom?

Jag vet faktiskt inte..

Men snygg det är den i alla fall! Skrattande


Jysk handlade jag på rea,

hehe, fint det!

Blev två mörkläggande rullgardiner,

naturvita.

Inte världens snyggaste,

men det får gå.

Dem ska ju bara vara nere när vi sover lixom..


Sen var meningen att jag skulle kört till coop,

men nej.

Faktiskt inte..

Blev Citygross idag,

shit vad länge sen jag var där.

Kanske 1-1½ år sedan.

Affären är helt okej,

den är ju mycket behagligare inuti än coop.

Men annars jag vet inte.

Speciellt billigt blev de då inte,

och jag handlade inte mycket.

Men men..

Kanske blir det citygross igen,

lr kör jag med coop:et Flört


Nu ska vi upp på övervåningen och fixa.

Sängborden ska upp, fönsterbrädor och allt där till.

Ohhhh, så kul!!!!!

Kanske blir de coop senare,

för att köpa lite blommor Glad



Av Bettan - 3 oktober 2009 07:21

Då ska man snart köra och jobba 4-5 timmar,

härligt med komptid Flört

Redan börjat spara till min lååååånga semester nästa år ju,

hehe!

Men det vet inte jobbet om ännu,

tar jag med dem i Januari tänkte jag Tungan ute


Igår satte vi ihop sängen i sovrummet,

så jävla nice det blir.

Inatt är det vi som inviger den Flört

Efter jobbet ska jag köra till ljus och miljö,

kolla efter en taklampa.

Även jysk ska få sig ett besök,

måste ha två rullgardiner.

Härligt med shopping! Skrattande


På måndag börjar jag jobba skift!

Satan vad glad jag är för detta.

Kommer bli så jävla nice!

weeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Guld i mun


nahe käka upp gröten sen köra mot jobbet!

ha en trevlig lördag alla Kyss


"will you forgive me?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards