Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Bettan - 10 oktober 2009 18:14

Jag har inte gjort mycket annat idag än och sovit,

några timmar i stöten.

Suttit här vi dumburken en del,

men annars mest sovit.

Gött!

Men ändå inte.

Vill vara frisk!

Vill må bra!

Vill ha ork och energi!


Jag hade så mycket planer för denna helgen,

så mycket jag skulle gjort och rensat.

Men det har inte blivit något sådant,

fan oxå!


Hatar att vara sjuk.

Hatar att må dåligt.

Jävla skit är vad det är!


Sovit bort typ 3 dagar nu,

inte klokt.

När jag sover är ju ända gången jag mår bra,

jag känner ingen smärta varken i hals lr huvud!


Måtte halsen kännas bättre imon,

måtte hela jag kännas bättre imon!

Håller tummarna på det Glad


Ska försöka fixa lite mat,

äta och ha hals ont är ingen bra kombination.

Där av min huvudvärk garanterat.

Blir att titta på fotbollen sen,

Heja Sverige!


Måste ge er alla ett bra film tips,

Johan Falk !!!!

4 nya filmer som är ute nu,

FAN så bra dem är!

Orkar jag så blir det den 4 filmen efter fotbollen.

Svenska filmer är inte så dåliga längre,

dem blir bättre och bättre Flört


"ge mig hopp"

Av Bettan - 10 oktober 2009 09:26

Kåvepenin = pencilin

vilket jag fick av samariten igår.

vilket piss!


jag hade inte halsfluss,

men dem tyckte det såg förjävligt ut i halsen på mig,

att jag fick Kåvepenin.

Går det inte över tills Måndag ska jag in där igen,

ta körtelfebers test.

det måste ju vara typ 100 gånger värre än halsfluss.

vilket jävla skit!


jag hatar att ha ont i halsen!

kan inte äta,

inte prata,

inte svälja...

humöret blir kasst.

helvete oxå!


ska fan operera bort halsmandlarna,

vill inte ha dem längre!
klart man kan få ont i halsen ändå,

men inte som nu!


fy fan vilken dag jävlen detta kommer bli,

ogillar den redan!

kommer bli mååååånga timmars sömn idag känner jag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards