Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Bettan - 13 oktober 2009 19:47

Minnet det sviker mig

eller är det bara inbillning?

Kanske jag har förträngt?

Men jag kan ärligt säga att jag kommer INTE

ihåg när jag hade storlek Large sist.

Helt sjuk känsla! Flört


Men nu är jag där,

kläderna jag kan ha nu står det L i.

Inte med en massa X före,

nej nej!

Den tiden är förbi,

nu är det L.

Livet är behagligt! Skrattande


Efter L kommer ju M,

hihi!

Kan lätt säga att jag kommer med ett glädje inlägg,

när jag väl är där..

weeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

allt har sin tid Flört


Från den och med den 11 Maj,

tills igår..

haha,

hade jag tappat 40 kilo!

hahahahaha,

kan man göra nåt annat än & skratta? Tungan ute


40 kilo och allt är fan så mycket enklare,

allt blir så mycket behagligare..

hela tiden, hihi!

40 kilo,

men än är jag då inte nöjd!

Kommer bli flera kilon som tappas,

hehe Skrattande

allt har sin tid....


Kan ärligt säga att jag förstår inte dem överviktiga i vårt avlånga land,

som Inte kan tänka sig att göra en sådan här operation!!!???

Varför inte???

Vill men verkligen gå ner i vikt,

är ju detta det ultimata sättet...

Visst man får offra en del

och visst fan är det jobbigt emellanåt.

Men för mig är det lätt de bästa jag gjort,

ett mycket klokt beslut av mig själv Flört


Nahe nog av mitt glädjerus,

haha!

Nu ska jag duscha sen sova,

måste komma i säng tidigt En kväll i alla fall..


"det är så logiskt,

alla fattar utom DU"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards