Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Bettan - 1 maj 2010 14:52

MAJ MAJ MÅNE JAG KAN LURA ER TILL SKÅNE,

HAHAHAHA!

 

Härligt att lura någon/några denna skoj friska dag   

Klart jag vill ha barn, en dag.

Om ett par tre år kanske lr så,

ingen brådska här inte!

Livet har så mycket annat att erbjuda mig just nu,

så barn de får komma längre fram lixom.

 

Men jag sa faktiskt till Stefan när jag kom hem från K-krona i Torsdags kväll..

"det är när man har träffat Thea som man blir sugen på att skaffa barn"

Hon är så härliga denna 2 åriga tös,

ju äldre hon blir dessto goare blir hon.

De var fullt ös i Torsdags,

vi målade i målar boken jag köpte till henne,

läste Nalle phu boken hon fick i födelsedags present

och hon pratade hela tiden.

Så roligt!

 

Och som vanligt var de lika trevligt att träffa Martina och Emilai,

dess underbara vänner till mig!

Vi ses inte så ofta som jag velat,

inte heller hörs vi så ofta som vi borde.

Men fan vad kul vi har när vi väl gör det!

Vi vet precis vart vi har varandra,

trots de kan gå månader mellan gångerna.

Riktig vänskap det <3

 

Valborg igår då jag,

våren är här sägs det.

Men vädret idag säger nåt annat,

visst är de gött ute.

Men vart är solen?

 

Kvällen igår tillbringades i Näsum,

hos Linda och Paul.

Lika trevligt som vanligt! <3

God mat och underbart sällskap,

en toppen kväll helt enkelt!

 

Vi kom hem från stan för en stund sen,

en hel del affärer öppna idag.

De blev intersport och team sportia,

och ett par nya joggingbralls har inhandlats till mig.

Inför min kommande cykling karriär till och från arbetet,

som för övrigt startas på Måndag   

 

Nu ska jag se om regnet de kommer hålla sig borta,

för jag ska ge mig i kasst och klippa gräset.

Behövs verkligen!

Dessutom gillar jag det.

 

Trevlig Lördag!

 

"don't bring flowers after I am dead"

 

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards