Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Bettan - 4 maj 2010 18:14

..man blir av att cykla.

All frisk luft och motion,

det är för jävla härligt!

Inte alls så jobbigt som jag

föreställde mig att de skulle vara   

Det går bra,

jag mår bra av det.

Och jag blir glad av det,

man får värsta kicken lixom!


Jag är helt upp i varv när jag kommer fram till jobb, haha!

Sprallig och löjlig,

mer än vanligt, hehe!   


Men så klart lr tyvärr,

varar inte glädjen för alltid.

Och tyvärr är inte alla lika glada som jag tio över sju,

alltid nån jävel som sänker ens humör.

Men jag vänjer mig vid det oxå,

haha!

Bara att skratta och gå vidare ju,

varför egentligen låta någon ta ifrån mig min glädje?

Men tyvärr är jag lätt påverkad så.

Är någon sur och otrevlig,

då blir jag det tillbaka!..

USCH!

Men sant...


Idag rök jag ihop med vår så kallade avdelsnings ansvarig,

men va fan..

Inget som bekymrar mig.
Jag vet att jag sköter mitt jobb!!!

Sen skiter jag i resten,

vad alla andra gör och inte gör.

Logiskt lixom!

Alla borde vara så jag där i de avseendet   


Bara imon oxå för denna vecka som cyklen går till jobb,

då Murre lämnar barnen på dagis de andra dagarna.

Visst kunde jag cyklat ensam,

men det är inte kul!

Kanske sen längre fram att jag cyklar själv,

ska inte säg för mycket.. haha!

Men de kan ju kanske komma att ske,

den som lever får se   


Nu promenad med dogsen,

sedan blir det simmning med gammlan

  

myyyssssssss <3


"do you know your way?"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards