Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Bettan - 3 maj 2010 22:21

Fan jag har funderat ett tag på detta,

och jag kan inte bestämma mig.

Ska jag säga upp GYM KORTET lr inte???!!!


Har betalat på de två månader nu utan att vatt där,

kommer jag gå dit?

Var finner jag tiden till det?


Jag som var så glad för ett gym i Mörrum och allt,

men nu har de ändrats.

Min tid räcker inte till.

Och kanske inte tycker ja de e så kul med gym?!


FAN vet inte hur jag ska göra.

Men allt handlar om tid!

Hade jag verkligen velat gå på gym,

kännt mig riktigt taggad..

Då hade jag varit där redan.

Men nej,

inte en enda gång har de blitt av...


SUCK!


Men fan vi har kommit igång med hundarna nu så mycket,

det är något varje dag på ett ungefär.

Och jag ÄLSKAR det,

de mitt liv går ut på <3

Att umgås med dogsen både i träning och vardag.

Egon's kurs har dratt igång,

och mellan gångerna ska det tränas.

Så fort jag fyllt år ska jag köpa mig ett par löpar skor,

då är det springning som gäller för mig.

Jag har mina inlines,

dem ska användas i år.

Och idag började ju jag och Murre cykla till jobb.


Får jag inte tillräckligt med motion tycker ni???

Jag bara undrar...


cykla 2½ mil om dagen,

promenader med hundarna.

Och inom en snar framtid ska de springas och åka inlines.


Allt detta är gratis dessutom!!!

Kan inte bli bättre,

man kan få så mycket motion och träning,

utan att egentligen offra pengar lr tid.

Detta är såna narturliga saker så att säga,

haha!


Och nu när vädret är så nice,

och de blir bara bättre och bättre.

Hur sugen blir man på att gå inomhus på ett gym?

Kan tänka mig ta ett tre månaders kort till hösten,

OM jag då känner att jag vill och har tid..


Ja jisses,

detta ska jag i vart fall fundera vidare på.

Hur ska jag göra?

FAN jag och min beslutsångest,

vi är aldrig överrens!


God natt!


"aldrig nöjd"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards