Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Bettan - 5 maj 2010 21:45

När jag denna ljuvliga morgon gick ut genom dörren

fick jag en chock, hehe!

En glad chock lr vad man ska kalla det.

Nu längre är det inte bara jag och Murre som cyklar,

idag blev vi tre.

 

En karl från stan har joinat vårt gäng,

härligt!

Han körde bilen till Murre,

sen cyklade dem ihopa till mig.

Och de roliga är ju att jag trodde AldriG

han skulle göra det..

Men han förvånade mig och gjorde de,

vilket är kanon ju!

 

Nu hoppas vi på flera med i vårt gäng,

kanske nån annan från Mörrum?

Lr stan? Asarum?

KOM IGEN!

så jobbigt är det inte,

det är härligt!

(idag var de dock SJUKT jobbigt på hem vägen,

MOTvind   )

 

Men man vänjer sig,

ju mer vi cyklar dessto bättre går det!

Nu blir det bilen två dagar,

skönt men ändå inte.

Hade gärna cyklat!

Och har funderat på det,

men nej inte ensam!

Kanske längre fram, kanske   

 

Denna afton har jag iaf sjukt ont i benen,

jobbigt värre.

Men vad gör man?

Nån gång går det ju över!

De finns AlltiD dem som har de väre,

så varför gnälla?   

 

blir ju min själ lite sovmorgon imon,

nice, hehe!

Veckan har gått så snabbt...

Tiden går så snabbt..

Tiden går så mycket snabbare som smal,

skumt men sant!!!

 

gOd NatT <3

 

"I can feel your pain"

 

 

Av Bettan - 5 maj 2010 05:55

Då jag fått blodad tand på de här med cykligen till jobb,

är jag MYCKET glad denna morgon då de inte regnar.

Det såg ju mörkt ut ifår kväll då de öste ner..

 

I söndags kväll önskade jag de skulle regna måndag morgon,

endast för att slippa cykla så att säga.

haha!

men efter att ha trampat på 2 två dagar,

och de visade sig att inte vara så jobbigt som jag trott.

 

gillar jag det.

det gör en pigg och glad.

en riktigt kick, speciellt på morgon kvisten nu.

adrenalinet de pumpar!   

 

så igår när de regnade,

blev jag förbannad.

och önskade mig en fin morgon idag,

precis som vi har dessutom!

 

då jag vill cykla.

vill ha kicken och energin.

och jag fick rätt,

det är fint väder idag.

NICE!

 

härligt när man kan ändra sina tankar,

från att vara så mörka.. haha!

till något ljust och bra!

 

trevlig onsdag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards