Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Bettan - 2 maj 2010 22:45

Jajamen så är det här hemma på vår gräsmatta i Elleholm,

framsidan är grönare och mera gräs på.

Då baksidan de springs ner av 4 hundar dagligen.


Men det är så det ska vara,

baksidan den är hundarnas.

Just nu är de avdelat,då vi försöker bättre på gräs växten

lite här och där.

Men dogsen dem har gott om plats ändå att springa på.

Bara så tradigt med alla kompost galler.

Men vi hoppas de tar sig bra,

vatten och gödning så jävlar, hehe!


Jag har vatt duktigt och klippt gräset idag,

nice!

Blev med svärmors klippare,

helt vanlig sån liten att springa med.

Det bästa helt klart!

Jag gillar att klippa gräset,

det är avkopplande!!!

Rensar hjärnan medans musiken flödar i lurarna,

gött!


Ordspråket,

"gräset är grönare på andra sidan"

kan ju kopplas ihop med otrohet oxå.

Och den människa som tror det är sant,

är ju störd!!!

Min åsikt.

Jag hatar otrohet!

Och dem som är lr har varit det,

dem är inte ens värda att skita på!

Så känner jag inför det..

 

Nahe om man man skulle sova,

imon gäller det.

Den stora utmaningen för min del.

Cykla till jobb,

haha NICE lr inte.

Det återstår att se..

Men jag ska iaf försöka,

så det så!

Allt peppande och stöttande uppskattas <3


God Natt!


"it's not fair"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards