Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Bettan - 12 maj 2010 18:15

Jag och Stefan har just vatt ute i regnet och lagt ett blodspår till Bill.

Trevligt värre!

Jag skötte snitzlandet och Stefan blodandet.

Jag har aldrig vatt med o lagt ut ett sånt här spår innan,

så de var intressant.

Kul att lära sig.

Så att vi med tiden kan lägga spår till varandra   

 

Förhoppningsvis får jag gå spåret med Bill sedan,

om Stefan tillåter.

Det är ju hans och Bill'ans thing!

  

Men jag vill ju oxå,

iaf här på hemma plan   

 

Ska strax ut i regnet igen,

då blir de spår till Egon.

  

Men utan blod.

Då vi kör vanligt spår med honom,

i och med mina tankar på tjänstehund och den biten.

Där ingår de 1500 meters spår,

som ska klaras på slut provet.

Eller nåt sådant,

dem ska iaf kunna spåra bra!

Och det är de vi jobbar på nu med Egon,

han är duktig!

Men de krävs övning och övning,

så de ska han så klart få  

Spår står de på bruks kursschemat på Måndag oxå,

extra kul och komma och briljera där ju, hehe!

 

Lustigt nog klarade jag och Murre oss från regn idag,

både till och från jobbet.

Man kan väl säga att vi har en jävla tur helt enkelt, ha ha ha   

Sista dagen på cyklen för mig denna vecka,

då vi är lediga imon (kryss i taket!!!)

Och på Fredag fick jag ju inte ledigt,

som väntat!!!
Men jag fick iaf sluta klockan TOLV,

för jävla NICE!!!

Så jag tar bilen på Fredag,

fruktansvärt booooring att cykla hem ensam!

 

Min tanke denna Onsdag var,

att jag skulle klippt gräset.

Men de får jag se mig om efter i stjärnorna,

får hoppas på fint väder imon lr Lördag.

Då jag har tid för detta igen..

Dessutom växer de ju extra möt nu med regnet,

och det är ju nice!

Fint med en grön och nyklippt gräsmatta   

 

Nahe ut i skogen ska vi gå,

tralla la lalllllaaa!

 

 

 

GÅ IN OCH KÖP EN T-SHIRT!!!

http://88.80.6.212/simon/

Det har jag gjort   

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards