Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Bettan - 11 maj 2010 22:15

Min middag idag var en belgiska våffla med sylt och grädde.

Onyttigt till tusen och kanske inte de godaste,

men de gick iaf ner, hehe!

 

Jag och Stefan tog cyklarna in till Marknaden denna kväll,

gick upp och ner bland stånden.

Lika dåligt som igår så klart,

men kul att komma ut lite bland folk.

Täffade en hel del roliga,

men även mindre roliga, haha!

 

Igår köpte jag bajspåsar och godis på Marknaden,

så billigt blev de detta år.

GÖTT!

Faktiskt inte marknads godis.

Nej nej, typ lös godis.

Men i rör,

olika sorter.

6 rör för hundra kronor.

Nu i efterhand vet jag inte om de var så billigt??!!

 

Men ack så gott,

en liten bit då och en då.. MUMS!

Glass de har jag även de i frysen,

mmmmmm dreglar!

 

SÅ KOM FAN INTE OCH SÄG ATT JAG BANTAR!

ELLER ATT JAG SKA SLUTA BANTA!

 

Äter mer skräp nu än innan,

utan att gå upp ett gram!

HA HA HA!

Visst är livet orättvist?!

 

Trots detta har jag dåligt samvete,

dåligt samvete över att jag köpte godiset igår..

Och att jag köpte glass härom dagen.

Säger till mig själv att sluta köpa skräp,

men gör det ändå!?

Vad är de för fel?

Tanken på att bli överviktig igen skrämmer mig,

skrämmer mig riktigt mycket..

De plågar mitt inre.

Jag SKA sluta köpa godis/glass!

Jag MÅSTE sluta helt enkelt.

Punkt slut!

punkt slut!

 

Idag cyklade jag hem från jobb själv,

vi var klara tidigt och jag pallde inte vänta.

Då vi vart iväg på ringträning idag med Egon & Bill.

Och innan dess rastade jag dogsen så klart.

Så klockan 4 var jag hemma idag, 40 minuter tog det.

NICE!

 

Lånat pappsen's cykel, 7 växlad.

Bra att köra förutom sadlen.

Varför har herrcyklar så smala sadlar???

Jag tycker de skulle vart tvärtom,

men vad vet jag..

Får bli hans cykel imon igen,

trotts rövvärken.

haha!

 

"vad ser hon hos någon som dig?"

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards