Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Bettan - 6 maj 2010 22:15

De går just nu på tv:n,

vilket program!

Det är ju BRA,

men människorna som är med är INTE bra.


Hur funkar en del människor?

Hur tänker dem?

Varför gör man så?

Hur kan man inte betala sina räkningar?

Hur kan man ta kredit på kredit?

USCH!

Jag begriper det inte!


Som sagt programmet är BRA,

men inte människorna.

Dessutom gör de mig förbannad,

haha, sån är jag!


Eftermiddagen/kvällen har tillbringats med Sandra & Rogge,

shoppat lite uppe hos www.ritous.se i Boa.

Sen blev de en promenad följt av fika här i Elleholm.

Trevligt!

Härligt med "nya" vänner som har samma intresse,

HUNDAR <3

Hoppas på flera träffar så vi kan träna hundarna ihop,

det är nyttigt och bra!

 

Värken i mina ben finns kvar,

och jag tycker den blir värre.

Haha!

Varje steg gör ont i lårmusklerna,

även smalbenen gör ont.

Känner lixom smärtan inne i själva sklettet.

Och jag HOPPAS det är en övergående smärta!!!


Bil till jobbet idag och imon,

gött!

Men ändå inte.. haha!

Kände nästan lite dåligt samvete min själ.

Dessutom är man fan så möt piggare på morgonen/förmiddagen

när man har cyklat till jobb.

Härlig känsla!

Adrenalinet de kokar klart ett tag, hehe!


goD natT !


"I need you now and forever"

 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards