Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Bettan - 7 maj 2010 21:35

Halv sex denna afton begav jag mig ut och klippte gräset.

De blev bara framsidan tyvärr,

för jag blev avbruten med att käka middag emellan.

Sen så pallade jag inte med baksidan,

den tar jag imon lr söndag.


Dock har dem lovat regn hela helgen,

men jag hoppas de INTE stämmer.

Jag litar aldrig på smhi,

men man vet klart inte.

I och med blåsten och att allt är så grått,

så fattas de ju bara regn..


Känner att jag fått ett sjukt behov av att röra på mig,

vill helst göra och fixa nåt hela tiden.

Det är Nice kaá   


Jag och mannen min skulle invigt våra gymkort ikväll,

det var Stefan's ide och allt.

Men när väl kvällen kom,

så nej..

Då var mannen trött och sleten.

Booooring!

Jag hade verkligen sett fram emot de,

vatt taggad.

Sen så blir de inget,

och besvikelsen är total.

Men de kommer ju fler kvällar!

Känner att jag MÅSTE dit och prova lite,

innan jag bestämmer mig för att gymma vidare lr inte.

Och åka dit själv, NEJ!

Vill ha någon med mig,

sån är jag   


Nu ska jag sova,

HÄRLIGT! <3


"I know you from the inside to the outside"


Av Bettan - 7 maj 2010 06:30

Dagens väder är ju inte det bästa,

blåser på AllA håll.

Och det är sååå kallt!!!

Jag hatar blåsten,

den är så jobbigt och genast så möt kallare än

en icke blåstig dag.


Idag känns de nästan som lite storm varning,

rått, grått och kallt.

Usch, gillar de inte alls!

Hoppas på bättre väder när jag slutar jobb idag,

behöver inte vara sol..

Bara de Inte blåser iaf   


Dock får de gärna, mycket gärna

vara sol HELA helgen!

Det hade varit gött!

Så helgen kan spenderas utomhus   


Trevlig Fredag <3


"real pain is not to play with"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards