Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Bästa på länge.

Av Bettan - 19 november 2011 08:30

Fredag igår som bekant.

Ledig dag.

En bra dag.

En härlig dag.

Bästa-dagen-på-länge-dag.


Morgon bjöd på två härliga

promenader med dogsen.

Det var ett härligt höstväder

igår morse.

Kyligt men torrt i luften.

Mys!


Vi middags tid gick bilen

emot Karlshamn för att

träffa min vän Malena  

Shopping och lunch med

en god gammal vän.

Finns inget som slår detta!!

Gammal vänskap rostar aldrig.

Hur mysigt och kul som helst,

hoppas vi ses snart igen.

Då det går fööör länge mellan

gångerna...

M

Något jag konstaterade igår var att

köra och handla Fredag eftermiddag

är inte sån bra idee..

HAHA!

Men men de fick gå.

Dock något jag ska ha i åtanke att

inte göra om igen.


Svärmor hon bjöd på middag igår igen,

fläskstek, sås, potatis, lingon & inlagdgurka.

SATAN SÅ GOTT!!!


Mannen min har ju ett intresse för hockey.

Igår var de visst hockey på tv.

Så efter middagen igår blev det en promenix,

med Bosse & Bodil.

Något sämre väder igår kväll,

lite blåsigt och fuktigt..


Körde hem till mor och far efter promenaden.

Där en godis sugen pappa fanns.

Haha!

Han frågade om jag skulle med till stan.

Själv klart!

Då jag inte hade någon börs med,

var kravet att han betalar om jag

fann något jag ville ha.

Och vi hade en deal!

Coop & Kvantum blev det.

Ett tips är att handla på kvällarna,

runt 20-21tiden.

Lugnt och harmoniskt i affärerna!

Klockan 21.10 infann jag och Bill

oss hemma hos Johanna för en

kvälls promenix.

Lika trevligt som vanligt!

När alla andra kör fredagsmys

hit och dit, är vi ute och går.

Ljuvligt!

Jag älskar att inte vara som alla andra.


Nu måste jag sparka igång denna dagen.

Det blir med ett par tre promenader..

Följt av lite trädgårdsarbete plus så

hoppas hinna/orka städa bilen.


Ikväll är det Maskerad!!!

Weeeiiiiiiiii!!!

Vid 17.00tiden börjar

förfesten med fina Fijan.

För att sedan åka vidare

till bror min där maskeraden

äger rum..

Trevlig Lördag!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards