Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Från lycka till olycka över natten.

Av Bettan - 22 november 2011 17:58

Från att ha kännt en total lycka

över helgen.

Ett par lediga dagar,

och en hel del gjort hemma.


Visst så blev jag även då sjuk,

med feber och illamående.

Jag missade en fest jag längtat till.

Men ändå...


Dagen igår var en bra dag,

vi fick en hel del gjort hemma.

De var gött att vara ledig!

Helt enkelt.


Går till sängs nöjd med dagen.

Vaknar med helvetet på besök.

Migrän.


Från att ha kännt lycka igår,

till att bli totalt olycklig idag.

Så jävla ont.

Så jävla jobbigt.

Så jävla kasst för humöret.

Allt rasar samman,

känns som om jag fallit ner

i ett svart stort hål...

..utan en stege att ta mig upp.


Jag hatar det.

Jag hatar migrän.

Hatar även folks "sympati"

Ingen som inte haft migrän,

har inte ett skit att säga till om.

 

Iaf inget jag vill höra på.

Knip käft och låt mig va bara.

 

Jag har en sjukdom som inte många

förstår sig på.

Många tror att det inte finns en sjukdom

kallas migrän.

Synd för er!

 

Jag Vet att den finns.

Då jag är en slav under helvetet.


"jag försöker, men jag förlorar varje gång"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards