Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Bettan - 8 februari 2012 09:45

Tredje gången gillt nu vad gäller kortison tabletter.

Det är tredje gången, tredje kuren.


Det ENDA positiva med dessa har ju varit piggheten,

jag har kännt mig oumbärlig. Typ..

Allt annat med dem kan man vara utan,

så som alla biverkningar & shit.

 

Och helt ärligt förväntade jag mig detta

denna gången oxå.

Pigg, alert och oumbärlig.


Men allt hopp om de har vart förgäves.

Det är inte som innan..

Det är inte som de andra gångerna.


Nu mera inbillar jag mig pigg.

Att jag klarar allt och öser

på fullt ut..


Jag lägger ihop ett och ett

och kommer fram till att

denna gången äter jag en

annan sorts medicin som jag

inte ätit de andra gångerna.


Där har vi boven.

Där har vi klossen som inte

släpper igenom min önskade pigghet.

Jag vill så gärna vara pigg och alert,

önskar mig inget annat.

Men samtidigt som jag inbillar mig

och verkligen FÖRSÖKER.

Så slås jag fast av min trötthet och

OLUSThet.


Vill och borde!

Men jag har ingen lust eller ork.

 

Man kan ju inte få allt man önskar,

eller hur?!...


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards