Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Bettan - 14 februari 2012 22:19

Trots jag tycker denna dag är av

en löjlig karaktär..

Så köpte jag ju nåt litet och

löjligt till sambon min.


Mest för skoj och nöjes skull.

För att det vart löligt lixom,

och jag inte kunde låta bli.


MEN det jag fick denna dag var

nåt mycket roligt och bra.

Något oväntat, en överraskning.


Något jag aldrig själv skulle

ta tag i och lägga pengar på.

Men när det bjuds, så ja varför

inte lixom ;)


Jag ska få gå till frissan

och bli klippt plus färgad!

KUL! KUL! KUL!


Minns inte när detta hände

senast lixom.

Då jag de senaste åren alltid

bett en vän klippa mina toppar.

Jag är inte så intresserad av

klipp, färg och frisyrer.


MEN när man väl får detta,

en sådan KUL behandling ändå.

DÅ blir jag glad!


Så oväntat, och överraskande!

I love It.

Av Bettan - 14 februari 2012 12:45

Jag är inte romantisk.

Och Jag är INTE för alla hjärtans dag.


Det är en löjligt överskattad dag.

Varför ha en dag om året med EXTRA kärlek?!

Hallå.

Jag blir så irriterad.


Det ska smyckas med hjärtan 2-3 månader

innan ens dagen har kommit.

Blommor ska flödas och allt ska vara

rött, rosa och GULLIGT.


Den man lever och tillsammans med

ska väl alltid få uppskattfing och kärlek?

Det ska man alltig ge och ta!

Varför ha EN DAG där det ska vara extra allt?!


Vem fan kom på denna dagen?

Det är ett jävla påfund iaf.


Men jag som alla andra kan oxå göra mig till.

Faktiskt.

Stefan han fick frukost serverad idag,

smörstekta kantareller :)

GOTT som satan vart det!


Även jag kan vara lite löjlig,

så han fick sig en chockladask

med ordet kärlek på, ojoj fan så sött av mig.

HAHA!


Blidde även en liten teddy björn med text på tröjan

"varje dag med dig är en härlig dag"

 

Detta hade jag lika väl kunnat köpa vilken dag som helst,

men sjukt nog blev de dagen idag som han fick dem.

Så visst kan jag med göra mig till...

Men bara till viss gräns,

nåt litet löjligt så brukar jag alltid köpa...


Dagen idag är inget jag firar som så många andra.

Dagen idag är sjukt överskattad.

Och snart är vi i Sverige lika hysteriska som i USA.

Vi är på väg utför vad gäller högtider och skit.

Allt för de ska gynna affärerna.

Blä! Det är inte okej...

Nu ska jag bege mig in till Pappsen min.

Lämna lite tidningar och även denna datorn.

Nåt måste ju gobben roa sig med ;)


Som sagt ligga på sjukhus är sjukt drygt!




 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards