Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Bettan - 23 februari 2012 23:28


 Efter gårdagens totala huvud-kaos efter min promenad.

Körde jag idag på en helt annan taktik.

En taktik som funkade, iaf för denna promenaden.


Jag spittade MP3:n så pass högt att jag inte

varken hörde eller tänkte på mina tankar.

Jag blev så pass uppslukad av musiken,

diggade och "sjöng" istället med.


Ljuvligt.

Iaf för en kväll.

Då jag inte tror det är speciellt

hälsosamt i längden för mina öron...


Men trots att jag lyckades undgå ännu ett huvudbryt.

Är det så klart något annat som stör friden!

Magen.

Vad annars lixom???

 

Jag kan fan inte undgå att bli annat än

en aningens knäckt.

Då jag inte kan njuta fullt ut av det jag

gillar så pass mycket...


Förjävligt!

Men än finns det hopp, sa grodan!


Ser grymt mycket fram emot morgondagen.

Vilket jag HOPPAS på blir en BRA mag-dag.

HOPPAS.


För mannen min har tagit ledigt

och vi ska ha en HEL-DAG tillsammans.

Det blir RoadTrip och allmänt MYS.


KUL!

Sådant skulle behövts oftare! ;)

God natt.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards