Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Bettan - 16 februari 2012 22:44

Igår hämtade jag hem pappsen.

det var en snabb-visit på sjukan.

men ingen var gladare än han

det kan jag lova :)


han är pigg och alert som en mört!

det han oroar sig för är maten,

haha!

vad han ska "äta" och inte "äta"


och att allt ska "ätas" på bestämda tider.

sen hur möt vätska han ska få i sig,

när han aldrig i vanliga fall

druckit så mycket som man böööör göra ;)


kanske ska säg att det är en

gastric by-pass operation farsgubben gått igenom!!


och helt ärligt var han inte sååå pass överviktig.

101kg på operationsdagen.

men han lider av

högtblodtryck,

högtkolesterolvärde,

andningsuppehåll på nätterna

och atros.


där av fick han ett ja av läkarna.

vilket jag tycker är skit kul!

han är lixom en pigg och alert

gubbe min pappa!

ser verkligen fram emot hans

viktnedgång och hur han kommer

åka göra så mycket mycket mera!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards