Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Bettan - 21 februari 2012 22:45

Känns näst intill otroligt löjligt, haha!

Men jag är så sjukt glad över att jag

idag har köpt mig en skrivare!

Min alldeles Egna och Första skrivare,

den är köpt och inkopplad!

Och jag är så glad, haha!


Dessutom kan den kopiera oxå,

jisses så BRA!

Jag är som sagt nöjd och glad.


Och visst kanske inte jag kommer

använda den FÖR mycket.

Inte så precis att den kommer gå

varm dagarna i ända...


Men jag har en skrivare.

Jag har den och jag KAN

när helst jag vill

SKRIVA UT eller KOPIERA.


Vilken ren och skär lycka jag

känner just nu inför mitt köp.

Det känns kul att jag är så

lätt road och lätt att göra glad.


Att bli glad för något sådant här litet,

det är kul!

Det känns bra!

Kul och bra köp, det gillar vi!


Och jag gillar att jag har så lätt

att just glädjas åt detta lilla..

JA jisses :)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards