Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Bettan - 10 februari 2012 15:00

PMS.

Vem fan kom på det!?

Varför?!

 

Jag hatar det.

Slutade med mina p-pillar för

X-antal år sen i hopp om att

mina PMS besvär skulle bli mindre.

Valde kopparspiral, då det är helt

utan hormoner och dylikt.


Inbillar mig att det blivit bättre,

faktiskt. Iaf lite?!

Eller inbillar jag mig bara!?


Jag har ett dåligt tålamod i vanliga fall.

Under PMS är det likamed NOLL.

 

Min dag idag började kass.

Skulle skruva isär ett skrivbord

för att byta rum på det.

Problemet var att jag inte hittade

verktyg som passade.

DETTA FÖRDÄRVADE MIN DAG!


Jag blev totalt rasande.

Hela min dags planer på fix & trix

gick i stöpet.

Jag blev så arg att jag ville sparka

och slå...

 

Sjukt?!
JA!

 

Jag hatar detta.

I protest har jag inte gjort

ett skit idag.

Dagen är redan kass.

Inget jag gör kan göra det bra.

Den är fördärvad!

Nu vill jag bara ha en ny..




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards