Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Bettan - 15 april 2012 22:29


Älskar denna låt.

Alltid Peppande!

Sannings enlig!

Ärlig!

Fakta!

Av Bettan - 15 april 2012 14:00

Igår "planerade" jag eller tänkte jag att

jag skulle få lite gjort här idag.

Börja fixa och trixa.


Rensa i ett skåp där TUSEN MILJONER

papper finns på allt möjligt.

Gamla räkningar och garanterat massa

papper på saker man köpt och kvitton..

Usch! Blir jobbigt bara jag tänker på att..


Men ett MÅSTE lixom.

Kände mig stark igår.

Och då kom tankarna på att det gör jag imon.


SÅ fan heller.

Än har jag inte börjat.

Och jag tänker inte heller.

Jag vill inte.

Jag orkar inte.


Jag mår illa.

Är äcklad.

Och allt känns skit.

Svårt att andas och smärtan

i mitt bröst värker mer än någonsin.


Ett psykbryt infann sig just där jag bara

bröt ihop på hallgolvet och lipade.

Panikångesten är ett faktum.

Känslan av att någon kört över mig

med en ångvält är stark.


Hur mycket orkar människan?

Hur mycket står man ut?

Hur mycket skit kan man ta?

Hur många tårar har man?


Överlever man verkligen mer än

ETT brustet hjärta i sitt liv?!

Jag tror fan inte de..

Hur är det möjligt!?

Hur fan vågar man bli kär igen

efter ett brustet hjärta?

Hur blir man stark?

Hur kommer man tillbaka?

Hur?

Överlever jag det här,

överlevar jag ta mig fan Allt.

Av Bettan - 15 april 2012 12:50

Telefonen ringer.

Jag här en väns panik i rösten.

"KOM OCH HÄMTA MIG"


Haha, jag kunde inte annat än

att skratta.

Jag insåg direkt vad det handlade om,

one-night-stand-paniken-dagen-efter!


En panik jag aldrig upplevt.

Och en panik jag ska fortsätta undvika.

USCH!

Får rysningar av bara tanken...


Vakna upp hos någon helt typ främmande.

Hur beter man sig?

Vad säger man?

Hur gör man?

Nej fy fan!

Det är verkligen inte jag.

 

Haha, men ack så kul när någon

annan är med om det och har paniken.

Jag kan ju inte annat än o skratta lixom!

Samtidigt som JAG tyckte de var pinsamt,

helt utan andledning... hihi!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards