Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Bettan - 24 april 2012 22:45

Aldrig förut kännt känslor som nu.

Aldrig förut tänkt tankar som nu.

Aldrig förut gråtit som nu.

Aldrig förut pratat som nu.

Aldrig förut blivit så sviken som nu.

Aldrig förut varit så arg som nu.

Aldrig förut varit så besviken som nu.

Aldrig förut kännt mig så äcklad som nu.

Aldrig förut kännt sådant hat som nu.

Aldrig förut varit såhär orolig.

Aldrig förut varit såhär ängslig.

Aldrig förut varit såhär ledsen.

Aldrig förut varit med om något sådant här...

Aldrig förut blivit så förolämpad.

Aldrig förut blivit så kränkt.

Aldrig förut varit såhär rädd för mig själv.

Tankar jag tänker,

ju mer de snurrar dessto värre blir det.

Sjuka, sjuka tankar.

Om allt och inget på samma gång.

Det är så jävla sjukt!

Skräcken för mig själv, och mina Egna tankar...

Behöver jag säga att det som skrämmer

mig mest av allt just nu är framtiden?!...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards