Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Bettan - 26 april 2012 23:00


Nya mediciner flyter nu runt i mitt inre.

Tre timmar att få i mig att.

Segt och tråkigt, då jag inte fick

tv på mitt rum, hehe!

Men en radio hade de iaf,

Plus i Kanten!


Bar nervös som fan innan,

jag och mina nerver!

Men vad var de att vara nervös för?!

Gick hur bra som helst.


Och jag mår precis lika bra lr dåligt?!

Som innan det gick in i mitt blod..


Nu återstår bara resten...

Kommer de hjälpa eller inte.

Jag håller tummar och tår

på ett positivt resultat!


Men jag vågar inte hoppas

på något förrens jag ser resultat!

Sån är jag...

 

Haft en helt underbara vän här ikväll,

HON målade trappa.

Jag tittade på!

Kändes fel men jag fick inget göra.


Som sagt vet jag inte vad jag gjort

utan mina vänner i detta läget!

De är ta mig fan HELT FANTASTISKA!

Jag är så glad och lycklig som har dem.

Dem är mina ljus i mörkret  

 

Dagens ilands problem,

One-night-stand?!

Trots man legat förr,

men nu utan känslor!?


Så fall har jag klarat av den debuten

HAHA!

(JA jag är något skadad

och tänker FÖR mycket)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards