Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

Ellos.

Av Bettan - 28 oktober 2009 05:38

Jag är verkligen ingen kläd människa.

Mode det hatar jag!

Jag köper det jag vill och tycker är snyggt.

Själv klarthet för mig.

Varför ska jag följa nåt mode?

Oftast fult.

Och definitivt inte min stil!


Min stil är jeans och collagetröja,

underbart!


Shoppa är inte min grej heller,

var på kapphal i fredags.

Letade efter en jacka.

Men nej,

i den butiken sätter jag inte mina fötter igen.

Bara kärring kläder ju!


Intersport där emot,

ojoj sicka snygga jackor!

Men alldeles för dyra,

1900kr och då var det rea.

Nej Tack!


I och med mina stora storlekar jag hade innan,

har det blitt att kläderna kom från Ellos.

Och det gör dem än!

Bara det att nu har jag storlek 46!!!!

Haha, otroligt!

Kan inte fatta de själv måste jag erkänna.

Känns ofattbart..

Men glad för det,

de är jag verkligen!


För nu har jag mig en nya jacka!

Vanlig svart kort,

precis som jag vill ha dem!

Även ett par nya jeans och en collagetröja.

Haha, I am so happy!

Visst är de mycket roligare att köpa kläder nu,

själv klart!


Men att shoppa och gå i affärer har jag verkligen kommit ifrån,

så Många år sen jag gjorde det.

Om jag ens har gjort de nån gång lixom.

Vi får la se om det beteendet ändras,

annars funkar Ellos bra för mig Skrattande


Slutar vid 12tiden idag,

jippie!

Så att stiga upp idag var lättare än vanligt.

Haha!

Peppan och jag ska till veterinären vid 3tiden.

Återbesök efter operationen.

Håll tummarna för oss att det gått som det ska <3

 

"can you feel my happyness?"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards