Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

STOCKHOLM!!!

Av Bettan - 10 maj 2010 23:00

Jag har just haft ett samtal med världens härligaste VIVVI!

1½ timme har vi snackat,

munnarna dem har gått i ett.

Och samtalsämne efter samtalsämne har bytts ut,

ljuvligt!

 

Min älskade vän Vivvi,

bor ju numera i huvudstaden.

Vilket hon gjort nu i ett par

år måste det iaf vara.

Hon har just köpt sin första lägenhet,

spännande!

 

Och i sommar är det jag och Stefan som åker och hälsar på henne!!!

Ohhh, det ska bli så kul!

Semestern den är räddad!

Det kommer bli våran semester tripp i sommar,

så jävla roligt!

Ser verkligen fram emot detta <3

 

VI har inte bestämt när lr hur länge,

men vi ska iaf dit.

Det är huvudsaken!!!

weeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii   

 

Det ä lixom första året som jag känner,

att jag verkligen vill göra saker.

Jag vill åka iväg,

jag vill vistas bland folk.

Se mig omkring och göra sådant som jag tycker är kul.

Exempelvis åka karusell!!!

Det är sååå många år sen att jag inte minns hur de känns,

men fan vad jag älskar det!

Ju värre dessto bättre.

Och i år kan detta komma att bli verklighet,

gå på Gröna Lund och ha de gött!

 

Nu måste jag lugna ner mig från mitt lyckorus,

för det är tid att sova..

God Natt!

 

 

  

 

"Life is beautiful"

 
 
Ingen bild

vivvi

10 maj 2010 23:16

Ååååå älskade darling! det ska bli så spännande och jag längtar verkligen till ni kommer å jag får ta hand om er! OCH leka guide, hihi! Å karusell! herregud, de kan ju inte bli bättre!! Härligt å prata med dej hjärtat! puss å kärlek!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards