Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

jag vill inte sitta still!!!!

Av Bettan - 21 maj 2010 21:06

Nu förtiden kollar jag aldrig på tv,

soffan används då knappt inte.

När sommaren kommer på riktigt,

blir de ännu mindre..


Men numera vill jag inte sitta still!

Det är så mycket hela tiden som behövs göras,

här hemma..

Eller så är det träning med dogsen,

som så klart kommer först!


Timmen blir sen när man är iväg med dogsen,

och då är de bara hem duscha sen sova.

Härligt!

Men idag har de vatt lugnt.

Blev inget spår,

då regnet stod som spön i backen när vi skulle gå.

Så de blev lite lydnads träning med Egon bara.

Vilket så klart gett mig dåligt samvete,

men vädret suger ju.

Och dessutom har alla mygg kommit,

vilket jag hatar!!!

Är de nåt som fördärvar sommaren,

så är det myggen!..

USCH!


Nu var iaf min tanke att jag skulle slänga mig i soffan,

vilket oxå ger mig dåligt samvete, haha!

FInns så möt annat att göra,

inomhus oxå..

Jobbig sitts jag hamnat i asså, hehe!


Dessutom vet jag att de inte finns ett skit på tv,

de gör de aldrig numera.

Trotts vi har alla jävla kanaler,

finns de aldrig nåt som faller mig i smaken..

Välja film är för jobbigt,

så de kommer garanterat bli en hel del zappande..

Men till detta avnjuter jag kladdkaka med vaniljvisp <3

MUMS!


"bara för att du fått ditt hjärta krossat,

betyder de att du får krossa någon annans?"





 
 
Ingen bild

Becca

21 maj 2010 23:48

vad e det för recept på kladdkaka som du har nått gott ?
jag misslyckas alltid med dom jag har hihi

 
Ingen bild

Bror

22 maj 2010 00:53

Syster Yster :) Vill du inte sitta still så finns alltid bra musik att gunga till :D Helt Offs nya album på spotify kan man gunga loss skönt till medans man gör vardagssysslor :) Frid min lilla syster !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards