Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Bettan - 6 oktober 2010 21:02

Blev en halv kort dag på jobb,

vid två tiden körde jag hem.

Mycket behagligt!


Tog Bosse med mig och

körde till stan.

Födelsedagspresenter

HAR inhandlats.

KUL!


Bror blir 29 år på fredag,

så det är klart han ska få paket.

Han önskade sig presentkort

lite här och lite där.

Men det är rätt tradigt att ge,

iaf till Daniel.

Roligare med paket, riktiga paket.

Då jag har bra koll på hans

smak och stil..

Jag tror han kommer gilla det,

näst intill övertygad, haha!


Självsäkra jag,

tittade fram för en sekund.


Inte gjort nåt annat vettigt idag,

plockat och donat här hemma nu ikväll bara.

Tänkte satt mig i soffan,

men nej.

Bara skit på tv.

Massa serier och såpor,

usch!

Folk som har tid att se på tv,

dem har verkligen mycket fritid.

En fritid utan fritidsintressen,

hehe!


Ibland önskar jag att jag hann med

att sitta i soffan och bara zappa

runt bland kanalerna.

Men bara ibland..

Jag gör hellre nåt annat,

det finns att göra.

Alltid.

Så varför slänga bort tiden på tv:n?!


Unnar mig lite tv-tid och film-tid på helgen,

det räcker!


Nu får de minnsan bli sängen,

klockan ringer tidigt.

Det är ju Torsdag.

Torsdag = gymmet!


"vem är du att bestämma?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards