Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Bettan - 24 oktober 2010 19:04

Årets utställning, Blekinge Mästaren

gick avstaplen idag.

Arrangörer som vanligt Blekinge Kennelklubb.

Trevlig utställning som vanligt.


Dock föredrar jag dem som är sommartid,

då höst och kalla ridhus inte riktigt är

min grej längre.

Mot slutet av dagen här nu frös

jag så jag höll på att dö..

Fryser än!

Undrar när jag kommer få upp värmen igen?


Det gick i vilket fall kanon bra för Egon idag,

han blev BIR.

Bäst i rasen.

 

Och det innebär en förflyttning till final

och stora ringen.

I grupp finalen,

slutade han på en andra plats.

Grymt KUL och så BRA!


Vi är så nöjda med dagen,

trots vi var frösna & hungriga.

Och tiden till finalen var lååång.

Kvart över fem lämnade vi Bräkne-hoby,

aldrig förr har vi vatt på en utställning

sååå länge.

Men som sagt,

denna dagen var det Värt det!


Tackar så klart Mallan & Mackan,

för trevligt sällskap hela dagen <3


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards