Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Bettan - 22 oktober 2010 14:32

9 oktober, Ullared.

Ska prova lyckan,

och köpa mig en STOR LOTTO.

103kr ungefär..


"Har du legitimation?"


21 oktober, Coop.

Ska byta in två triss,

till vinster på ett värde

av fyra triss.


"Har du legitimation?"


22 oktober, ICA Kvantum.

Vår tur att köpa Harry Boy,

inför morgondagens race.


"Har du legitimation?"


Då jag är en tjej HELT UTAN

ålderskomplex!

Gör inte detta mig nåt alls,

jag tycker det är kul!

Haha, jag skrattar så klart åt det.

Jag menar,

hur ofta får en 25 åring visa leg

för att spela?!

Händer nog sällan,

tror jag iaf.


Som jag sa till mamma,

"jag ser antagligen inte ut att vara knappt 18 år"

Komiskt men sant!

Inget som bekymmrar mig,

åldern är en siffra.


Vi blir ALLA gammla,

vi blir ALLA rynkiga,

vi får ALLA grått hår.

Varför kan inte ALLA bara inse det??


Tänk så möt forskning och pengar vi

skulle sparat på att INTE

tillverka hårfärger,

antirynkkrämer med mera med mera..

SUCK!


Ni får ursäkta,

men folk med ålderskomplex.

Dem borde lära sig leva i VERKLIGHETEN

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards