Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Bettan - 28 oktober 2010 23:45

Måste väl säga att återbesök idag gick bra,

förutom att jag inte kom in förrens 15:45

och min bokade tid var 14.00

FAN, man blir lätt lite lite sur i det läget..

Men ingen mening och klaga,

vi har bra sjukvård, faktiskt.

Så mycket bättre än många många många

många många många andra!

Det får vi fan aldrig glömma.


Vätskan i lungan hade inte

kommit tillbaka.

Men inflammations området syntes än.

Men det var något ljusare än sist,

så de var på väg bort enligt läkaren.

Men trots det fick jag mera droger,

antibiotika i 5 dagar till, 2 tab om dagen.

Kortison i tio dagar, 2 tab dagligen

och även smärtstillande 2 om dagen.


Då jag fortfarande har ont när jag tar

djupa andetag.

Och det suger verkligen!

Hugger emellanåt,

och nysa.. ska vi inte tala om.

Det är denna värk jag vill ha bort,

det är obehagligt till tusen.

Att inte kunna andas riktigt,

usch!


Återbesök näst nästa vecka,

och innan dess ska jag lämnat

mera blod, brrrrrrrrr!

Trött på att ha blåmärken

i armvecken nu ju...BLÄ!


Gick faktiskt en sväng innan,

Bosse och jag <3

Härligt att komma ut.

Behöver det,

tröttnat på att sitta inne och stilla.

Men det med andningen stoppar mig,

gick bra idag ändå tycker jag..

Blev lugnt & långsamt tempo.

Gäller att börja lite i taget!

"får jag sova i ditt hjärta?"







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards